התחברות
הרשמה
הייתי צריכה לצאת היום עם חברה שלי
ופשוט נרדמתי כי ממש הייתי עייפה ויש לי רגשות אשם, אני גם ממש רציתי לבוא.
מה לעשות?! אוף
3 בספטמבר 2020, 20:15
דיכאון
מחזור
התאהבות
חברה הכי טובה
שעמום
4 תשובות
בסדר לא נורא קורה, פעם הבאה
ו
ואמוס
לקבוע עוד פגישה
ל
לל788
לא נורא תיפגשו פעם אחרת
ל
לכו ביי
לא קורה , תמיד יש פעם הבאה
M
Mor18
באותו הנושא:
הייתי בים היום עם חברה אחרי המון זמן שלא, רציתי לצאת עם חוויה ובימקום זה בכיתי...
הייתי אמורה לצאת לדייט היום
הייתי אמורה לצאת היום עם חברה לבריכה..
אם הייתי במגע עם חבר שלי שחזר מחול לפני כמה ימים אני צריכה להיכנס לבידוד?
אוף הייתי היום במחשב 5 שעות תגרמו לי לצאת מהבאסה..
הייתי אמרו לצאת היום והם ביטלו מה כדאי לי לעשות?
היום הייתי אמורה לצאת עם חברה הכי טובה שלי לחגוג פורים
הייתי צריכה לצאת לאיזה מקום ובסוף התבטל ואני כבר לבושה
קיבלתי היום בבוקר וכואבת לי הבטן, עכשיו, אתמול הייתי אמורה לצאת לדייט ובסוף לא יצאנו כי
הייתי צריכה ללכת היום עם חברות ללונה פארק והן ביטלו לי ברגע האחרון ואני ממש עצובה.....
חברה רוצה לצאת היום למסעדה בלילה ואין לי כח לצאת היום