6 תשובות
לסבתא שלי קוראים נעמי אז... לא לא אהבתי כי זה ישן כזה ופחות אהבתי
אבל יהונתן זה שם יפה

אבל כדי שתתייעצי עם בעלך... שניכם צריכים לבחור שמות, בכל מקרה - תבחרו איזה שמות שבאלכם יחח
נעמי סבבה
יהונתן אשכנזי מדי
אם כבר יונתן
שואל השאלה:
חח ברור שזה לא רק החלטה שלי ... ואני גם רק בת 18 אבל סתם פתאום חשבתי איזה שמות אני ארצה לתת לילדים שלי ועלה לי לראש לבת נעמי ולבן יהונתן..
אנונימית
שואל השאלה:
ואני אשכנזיה.. אז מסתדר חח
אנונימית
^^אז מה.. אני חוגגת עוד כמה ימים 19 וגם לי יש כבר שמות לילדים שיהיו לי ... זה לגיטימי לחשוב על זה לפני שזה קורה חחח וכמובן שגם הגבר שיהיה איתי צריך להסכים לזה..
יהונתן אהבתי אבל נעמי פחות