5 תשובות
שואל השאלה:
יודעים אולי איך זה בחברת אפיקים? (יבנה אשדוד)
אנונימית
תקשיבי ככה או ככה אצל הנהג תמיד תהיה עמדה לשלם, פשוט תעלי בדלת הקדמית כרגיל.
שואל השאלה:
תודה!! ❤
אנונימית
זה תלוי איפה את גרה. יש אוטובוסים שאת יכולה לשלם עם הרב קו בדלת האחורית ויש אוטובוסים שהעמדה נמצאת רק אצל הנהג, אבל בגדול אפשר לעלות רק עם רב קו, אסור לשלם בכסף.
יש אוטובוסים שיש בהם רק את האפשרות לשלם איפה שהנהג כרגיל, ויש אוטובסים שיש בהם אפשרות גם בתוך האוטובוס יש מכונות כאלה(בשתיהם משלמים ברב קו)
- -