6 תשובות
אל תבריזי עכשיו
כבר סופשבוע
תבריזי ביום ראשון, שיהיה לך סופ"ש מושלם:)
כבר סופשבוע
תבריזי ביום ראשון, שיהיה לך סופ"ש מושלם:)
שנה אחרונה, תני פוש אחרון (:
רק תחילת שנה...אני די מבינה אותך אבל מה לעשות תבריזי בעוד חודש כי עכשיו לא ניראה לי שיש לך סיבה..
אני בדיוק כמוך
שנה אחרונה יעבור מהר
תבריזי.
באותו הנושא: