6 תשובות
אני עושה מחליק או פן ואז אני הולכת לישון והשיער אותו דבר
לא לישון עם קוקו!!!
את יכולה פשוט לעשות מחר עוד פעם ולישון כמו שצריך בלילה
תעשי קוקו נמוך
תרימי את השיער למעלה מעל הכרית
מקווה שהבנת
מקווה שהבנת
לאסוף או בקוקו נמוך ממש חלש
או לשים כזאת מגבת לשיער לישון איתה
או לישון עם פזור ולנסות לא להסתובב בלילה
תמיד עובד ועוזר לי
או לשים כזאת מגבת לשיער לישון איתה
או לישון עם פזור ולנסות לא להסתובב בלילה
תמיד עובד ועוזר לי
באותו הנושא: