17 תשובות
לא
כן, יש. לך?
כן
כן
כן
כן
שואל השאלה:
לי יש
לי יש
אנונימית
כן
כן
כן לא הייתי שןרדת בלי
כן..
לא
כן
כן
^^^^^סקרנת אותי למה קראת למראה שלך אלפרד
בקשר לשאלה, כן.
בקשר לשאלה, כן.
הארון שלי הוא סוגשל מראה והוא ממש מול המיטה שלי, נחשב?
אנונימי
באותו הנושא: