16 תשובות
שואל השאלה:
כל האתיופים שראית עד היום היה לכולם שפתיים גדולות ואף רחב?
אנונימית
זה נטו מבורות,אנשים לא מבדילים בין כל השחורים והם חושבים שכולם אותו הדבר אז...
כי זה השחור שהם רואים בטלוויזיה, לאתיופים בדרכ אין אף רחב ושפתיים גדולות אולי.
הם מתבלבלים עם שחורים אחרים.
לי יש אף טיפה רחב והשפתיים שלי כן עבות אבל של אחותי ההפך
האפרואמריקאיים נראים ככה לאתיופים יש פנים יותר עדינות
שואל השאלה:
גם אפרו אמריקאים לא נראים ככה!
אנונימית
^ רובם נראים ככה אתה יכול לראות בעצמך
לאפקו אמריקאים יש אף רחב ושפתיים עבות
לאתיופים בדרך כלל אין
אנונימית
שואל השאלה:
^ גם לאמריקאים אין. ובארץ תמיד אומרים שיש ככה לאתיופים
אנונימית
אף אחד לא אמר על אתיופים
ולאפרט אמריקאים יש
אנונימית
זאת סתם הכללה מטופשת
אני לא שמעתי אף פעם מישהו אומר על אתיופים
ומי שאומר כנראה מתבלבל בין אפרו אמריקאים לאתיופים
אנונימית
שואל השאלה:
פחח אנונימית אומרים את זה על אתיופים גם
במיוחד בקטע של השפתיים
אנונימית
אף אחד לא אמר את זה על אתיופים
אומרים את זה על אפרו אמריקאים
אנונימית
שואל השאלה:
^ אתה יכול לראות כאן בסטיפס אפילו אומרים ואי איזה יפים אתיופים יש להם שפתיים ובלה בלה בלה
אנונימית