6 תשובות
לדעתי כדאי לך להתחיל לדבר ממש מידי פעם בשביל להתגבר על זה, תאמיני לי בתור אחת שמסוגלת גם להעביר לכיתה מופע שירה. אף אחד לא שופט לרעה נקודה. זה דבר נורא רגיל ואין לך מה לפחד :)
גם אני ככה בערך .. אני מנסה להתגבר על זה וזה קשה ממש
זה בערך נקרא חרדה חברתית
זה בערך נקרא חרדה חברתית
תנסי לענות על תשובות קצרות, שהתשובה היא א או ב נגיד
המורים יראו שאת משתדלת להשתתף ואני בטוחה שהם יעריכו את זה
המורים יראו שאת משתדלת להשתתף ואני בטוחה שהם יעריכו את זה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לדבר ממש מידי פעם?
ולא יודעת אפילו שאני חושבת ואומרת שאף אחד לא ישפוט כי למה שיגידו עלייך משהו, זה עדיין לא עוזר ואני נכנסת לסטרס רצח
מה זאת אומרת לדבר ממש מידי פעם?
ולא יודעת אפילו שאני חושבת ואומרת שאף אחד לא ישפוט כי למה שיגידו עלייך משהו, זה עדיין לא עוזר ואני נכנסת לסטרס רצח
אנונימית
אני חושב שפשוט צריך להתמודד עם זה ולנסות להשתתף כמה שאפשר, עד שמתרגלים...
שואל השאלה:
יש עוד דרכים שזה יעלם?
יש עוד דרכים שזה יעלם?
אנונימית