17 תשובות
אני הייתי ממצב של 2 שכיבות שמיכה ל30 תוך חצי חודש

עשיתי את אתגר ה30 יום, הפסקתי אותו באמצע בגלל בעיה אישית
להמשיך לעשות אותן. לוקח זמן אבל אתה תהיה טוב יותר עם זמן
שואל השאלה:
מה זה אתר ה30 יום?
אנונימי
אחי כל יום תעשה 100 שכיבות סמיכה גם אם זה יקח לך שלוש שעות. תוך חודש תראה שיפור
שלא תחשוב אפילו על 100 ביום, הרבה יותר מדי במיוחד שאתה לא ממש טוב בזה.
אז תתחיל ב50 ביום
תתחיל קודם כל מברכיים, זה יותר קל.
תגיד לעצמך שאתה תעשה עד מספר מסויים שאתה רוצה להגיע אליו תחזור על זה כמה פעמים ותגדיל את המספר פעמים שאתה יכול לעשות שכיבות שמיכה כלומר חזרות וגם סטים.
אם אתה רוצה לדוגמא להשתפר בשכיבות סמיכה רגילות תהיה בתנוחה של השכיבות שמיכה אבל אל תרד תשאר ככה לאיזה כמה שניות כי זה נותן לך סיבולת להישאר ככה
מה יש לכם צריך משמעת ברזל לזה, שכיבת סמיכה זה שכיבת סמיכה אין פה חוכמה, ברגע שמתאמנים על זה מתחזקים גם עם נופלים על הרצפה. אני אומר מניסיון
להתאמן זה גם משהו שבונים ונהיים טובים יותר לאט לאט ולאנמקשים על הגוף מאוד יותר מה שהוא אולי מסוגל.
זה תרגיל בסיסי, אם הוא עושה מקסימום 10 סבבה שיעשה 10 ומנוחה של 2 דקות. העיקר שירגיש את המאמץ.

אם אתה רוצה להתאמן בריצה אתה לא עכשיו תלמד ללכת, אתה תרוץ. אותו דבר בשכיבות סמיכה תאמין לי זה ישתלם לו
אבל זה לא קשור אחי אי אפשר להכביד עליו יותר מידי שהוא יתאמן בהדרגה.. יגדיל את הכמות
בן אדם. אני מתאמן ורץ 5 פעמים בשבוע ויש לי מאמנת אישית שיודעת יותר משנינו ביחד. זה לא משנה איזה תרגיל זה. למישהו שלא טוב בזה יהיה קשה. ולשבת שמה לעשות 10 ואז לנוח ככה 10 פעמים לא יעזור לך בכלום חוץ ממאמס על הגוף. יש סיבה שלא עושים אימונים של 10 סטים.
פשוט להתמיד
לעשות שכיבות שמיכה
אתגר של שלושים יום גרוע
אחי התכוונתי שהוא יעשה עשר שכיבות שמיכה! לא 10 סטים...
הוא פשוט יחזור על זה כמה פעמים ויגדיל את הכמות שכיבות שמיכה שהוא עושה!
אני יודע. אני מדבר על מפית