5 תשובות
לא הבנתי שום דבר ממה שכתבת ואני בעונה 3.
תוכל להסביר יותר? חח..
תוכל להסביר יותר? חח..
שואל השאלה:
לפעמים בארי עושה איזה טריק עם מסע בזמן ואז יש 2 בארי, זה קרה בעבר שהוא רץ מסביב משהו ואז בארי הנוסף מת והנורמאלי נשאר, גם סביטאר הוא בארי שני שבארי יצר כשהוא נלחם מול מישהו
לפעמים בארי עושה איזה טריק עם מסע בזמן ואז יש 2 בארי, זה קרה בעבר שהוא רץ מסביב משהו ואז בארי הנוסף מת והנורמאלי נשאר, גם סביטאר הוא בארי שני שבארי יצר כשהוא נלחם מול מישהו
עדיין לא הבנתי :/
אולי אבין בעונה 4
אולי אבין בעונה 4
שואל השאלה:
כנראה...
כנראה...
לא ראיתי הפלאש כזה מזמן אבל גם אני הייתי די מבולבלת
מחכה להתראה של גאון שיסביר לנו (:
מחכה להתראה של גאון שיסביר לנו (: