3 תשובות
קראתי את הפרק הראשון ולדעתי זה מעולה
פחות הסגנון שלי אז לא נכנסתי לפרק, מה שכן אם היא מעוניינת לקבל יותר תשומת לב בוואטפד הייתי מציעה לבקש מאחד המעצבים בוואטפד שיכינו לה כריכה שתראה יותר מקצועית, אנחנו עושים את זה באהבה d:
כדי לעשות את זה היא יכולה לכתוב "עיצוב"/"כריכה" בחיפוש ואז יקפצו לה הרבה "חנויות" של כריכות. הייתי ממליצה לה להסתכל על כמה, למצוא מעצב/ת עם סגנון שהיא אוהבת (ולבדוק שהיא עדיין פועלת) ולבקש כריכה בהתאם ^^ מעצבת שאני ממליצה עליה בוואטפד היא amoratheenchntres, אבל שתראה אם היא אוהבת את הסגנון אם היא מעוניינת.
(בגלל שזה הסיפור הראשון שלה והיא לא בהכרח תהיה מודעת אז - לא לבקש משתי מעצבות את אותה הכריכה, זה לא במקום)
בנוגע לתקציר, הייתי מציעה לה לוותר על ה"תכירו את", "איך הוא הסתדר" ופשוט לספר את התקציר בצורה טבעית. נגיד "מייק הוא נער עם חיים לא קלים בכלל" במקום לסבך עם מילים שאין להן בהכרח מקום.
גם שתי בעיות טכניות:
היא משתמשת בהרבה פסיקים, אבל היא לא בהכרח צריכה אותם. זה יוצר מצב בו מבנה המשפט שהיא כותבת לא תמיד נכון. הייתי מציעה לה לקרוא בקול את מה שהיא כותבת ולראות אם זה מתאים לקצב הכתיבה.
בנוסף, הפסקאות שלה... לא ממש קיימות xd אז מומלץ בשבילה ללמוד את זה קצת יותר. בקצרה פסקה זה דבר שמכיל כמה משפטים ביחד ורק אפשר לעבור שורה (אז ובמקרים יוצאי דופן - למשל כשאת רוצה להבליט משפטים מסוימים). פסקה מכילה נושא אחד, אז ברגע שהנושא נגמר, אפשר לעבור שורה. שתשים לב לזה, זה ישפר את הכתיבה שלה פלאים.
שתהיה לה בהצלחה (:
כדי לעשות את זה היא יכולה לכתוב "עיצוב"/"כריכה" בחיפוש ואז יקפצו לה הרבה "חנויות" של כריכות. הייתי ממליצה לה להסתכל על כמה, למצוא מעצב/ת עם סגנון שהיא אוהבת (ולבדוק שהיא עדיין פועלת) ולבקש כריכה בהתאם ^^ מעצבת שאני ממליצה עליה בוואטפד היא amoratheenchntres, אבל שתראה אם היא אוהבת את הסגנון אם היא מעוניינת.
(בגלל שזה הסיפור הראשון שלה והיא לא בהכרח תהיה מודעת אז - לא לבקש משתי מעצבות את אותה הכריכה, זה לא במקום)
בנוגע לתקציר, הייתי מציעה לה לוותר על ה"תכירו את", "איך הוא הסתדר" ופשוט לספר את התקציר בצורה טבעית. נגיד "מייק הוא נער עם חיים לא קלים בכלל" במקום לסבך עם מילים שאין להן בהכרח מקום.
גם שתי בעיות טכניות:
היא משתמשת בהרבה פסיקים, אבל היא לא בהכרח צריכה אותם. זה יוצר מצב בו מבנה המשפט שהיא כותבת לא תמיד נכון. הייתי מציעה לה לקרוא בקול את מה שהיא כותבת ולראות אם זה מתאים לקצב הכתיבה.
בנוסף, הפסקאות שלה... לא ממש קיימות xd אז מומלץ בשבילה ללמוד את זה קצת יותר. בקצרה פסקה זה דבר שמכיל כמה משפטים ביחד ורק אפשר לעבור שורה (אז ובמקרים יוצאי דופן - למשל כשאת רוצה להבליט משפטים מסוימים). פסקה מכילה נושא אחד, אז ברגע שהנושא נגמר, אפשר לעבור שורה. שתשים לב לזה, זה ישפר את הכתיבה שלה פלאים.
שתהיה לה בהצלחה (:
שואל השאלה:
סבבה אני אעביר לה את זה
סבבה אני אעביר לה את זה
אנונימית