תשובה אחת
אני חושבת שתופעות הלוואי של גלולת החירום יכולה לגרום לדימום.
אבל זה ממש מעורפל ממה שאני זוכרת שקראתי.
על דברים כאלו ישר לגשת לגיניקולוג/ית.
תרגישי טוב:)
באותו הנושא: