4 תשובות
לצערי כן...
יואוו איזה מעצבן זה, לא סוכרת שזה קרה לי אבל בכללי זה קורה לי המון
לא, כי אני בישיבה מופרדת
לול
לול
צרחות יותר מידי.
זוט עני רבה עפ הומופובים בכיתה:
זוט עני רבה עפ הומופובים בכיתה:
באותו הנושא: