4 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
כל יום? כן.. כל היום? לא..
בוקר טוב/לילה טוב כן..
ובמהלך היום נחמד לשלוח הודעה
של מה איתך וכזה' :)
אנונימית
כן בקטנה כזה בוקר טוב וזה
אבל לא יותר מדי שלא יהיה מעיק