7 תשובות
שום חופש, אבל עדיין ערה.
לומדת מתשע ורבע.
לומדת מתשע ורבע.
אני לא בדיוק, הקפסולה שלי מתחילה בצהריים
אצלי זה משהו אחר, כל השכבה באותם ימים ובאותן שעות, רק בלי שכבת ז.
אבל אני ער כי אין לי מחר בית ספר.
אבל אני ער כי אין לי מחר בית ספר.
לא בחופש, מתחילה בשמונה ורבע
לא חופש אבל יש זום בבית
ער לומד משתיים עשרה ורבע
באותו הנושא: