4 תשובות
אדבר רגיל לחלוטין. לא מוצאת את הבעיה.
שואל השאלה:
כן אבל זה לא סוג של מרתיע אני יודעת שזה דבילי אבל המון אנשים מדברים איתי והכל וזה אבל כשהם יוצאים לאנשהוא הם לא יזמינו אותי כי אני נראת רע...
כן אבל זה לא סוג של מרתיע אני יודעת שזה דבילי אבל המון אנשים מדברים איתי והכל וזה אבל כשהם יוצאים לאנשהוא הם לא יזמינו אותי כי אני נראת רע...
אנונימית
לא קשור לאיך שאת נראית, אין לי ביטחון להתחיל עם אנשים שהם לא חברים שלי שיחות אז אם יש לך ביטחון ואת מתחילה שיחות כנראה שאת תיהי חברה שלי :)
שואל השאלה:
אני בטוחה באישיות שלי
אני בטוחה באישיות שלי
אנונימית
באותו הנושא: