5 תשובות
כשתעבור הקרנולה
חצי שנה, לצערי
זה ממש מבאס עם קפסולות
שואל השאלה:
כן ממש !
אנונימית
^ חחח גם אני עליתי לי' , זה הזוי שלא מכירים חצי כיתה
שואל השאלה:
נכון... אני גם עליתי לכיתה י ואני לא מכירה חצי כיתה חחח
אנונימית