4 תשובות
שואל השאלה:
דיווחתי עליו (כתבתי בטעות חסמתי)
ולצערי אני לא מוצאת את המשתמש שוב
זה היה מישהו שדיברנו כבר כמה ימים
דיווחתי עליו (כתבתי בטעות חסמתי)
ולצערי אני לא מוצאת את המשתמש שוב
זה היה מישהו שדיברנו כבר כמה ימים
אנונימית
אני בן, ואני מרגיש שהוא מפגר.
אם הוא באמת חושב ככה זה מאוד עצוב
אימלה איזה טמב*ל
אנונימית
באותו הנושא: