27 תשובות
אני דתייה ואני מסכימה איתך להיות עם המשפחה זה חשוב וזה כיף רוב הזמן
אבל לפעמים זה מרגיש קצת יותר מידי שכל שבוע אני לא יכולה להיות בטלפון, הטלפון הוא מה שנותן לי מנוחה אבל זה שבת ואין מה לעשות
אנונימית
רוצה ובדיוק בגלל זה אנחנו יוצאים לחופשות
יש הבדל בין להתנתק מהטלפון לבין לכפות עליך להתנתק מהציוויליזציה
שואל השאלה:
אני מבין מה את אומרת ובכל זאת אני הייתי משתגע בלי שבת
שואל השאלה:
^^ אוקי מבין מה שאתה אומר ואתה חושב שאתה בחופשה אתה מצליח להתנתק לגמרי? כי שאני יוצא לחופשה עדיין יש לי את הטלפון והמחשב שכל פעם מזכירים לי את הלחץ וגם הדברים הטובים אבל זה הרוב יותר: " וואי וואי איזה באסה אני צריך לעשות את זה ואת זה ואת זה"
שואל השאלה:
חחח זה לא מה שהתכוונתי, אוקי זה קצת קשה להסביר את זה אבל ביום הזה לכולם אין טלפון וכולם מנותקים אז כולם מתחילים ליצור קשרים והשיחות נהיות יותר עמוקות ואין גם את המקום מפלט הזה שנקרא הטלפון קיצור אתה צריך ממש להתמודד עם החיים בצורה הכי ברורה שאפשר
badtimes ברור שהטלפון מפריע לפחות לי ולכל מי שאני מכירה
ועד שלא שומרים שבת גם לא יודעים עד כמה הוא מפריע ובשבת אני לומדת להכיר את המשפחה שלי באמת
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אחי אני מבין את מה שאתה אומר באמת אני לומד פסיכולוגיה וזה דברים שאנחנו מדברים עליהם אבל אתה לא יכול להגיד שיום שיש לך טלפון ליום שלכל מי שאתה מכיר בערך אין טלפון זה אותו דבר
שואל השאלה:
ואני מבין מה שאתה אומר ואני אומר לך שיש הבדל בין יום שבוא רק אתה לא משתמש בטלפון לבין יום שכל הסביבה מוציאה את העיינים מהטלפון
אני הייתי דתיה ולא חזרתי בשאלה רק אני בטלפון בשבת
וואלה לא
לא הייתי רוצה יום כזה
עם כל הכבוד אני מספעקה כל כך הרבה בשבת שזה ממש חוסך לי את שאר השבוע
badtimes יש לי בקשה אחת תשמור פעם אחת שבת ואז תכתוב אם אתה צריך יום כזה או לא
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי שמירת שבת אתה יודע מה אנחנו מכוונים בערך לאותו מקום הרעיון שלי היה הוא שצריך לצאת מהטלפון ומהדאגות מדי פעם שבת זה רק כלי בשביל זה
שואל השאלה:
^^ אנונימית זה בסדר נראה לי שהבן אדם מסתדר
שבת כן תגרום לקשר טוב יותר עם המשפחה אבל צריך להבין שלא צריך להוציא רק טלפון ליום אחד אלא את כל מה ששומרים בשבת ואז תראה כמה יהיה לך טוב
מי שלא שמר שבת לא יבין
זה לא שעתיים שמתנקתים מהטלפון, זה יום שלם ככה, כל החברים ככה.. נפגשים בלי הטלפונים, כל היישוב ככה.
זה מדהים
אנונימית
badtimes אם כבר שמרת וכל זה מי אני שתגיד לך מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודע והבנתי אותך רציתי שמור על שיח מכבד ואנחנו עד לפה מצליחים אני שמח(:
וואלה לא
טוב לי עם מוזיקה אוזניות ושקט מהעולם החיצון
שואל השאלה:
אחלה תשובה(;
אני פשוט מנתק אותם כשאני רוצה להתנתק קצת ולוקח לעצמי יום בלי מחשב וטלפון, לפעמים פשוט יום בלי חיבור לרשת או רק יום בלי טלפון בהתאם למה שמתאים לי באותו יום וזה עובד נפלא.
אנונימי
את האמת שלא, איזה הסחות דעת? כשאני רוצה לעזוב את הטלפון אני עוזבת אותו
אנונימית
האמת שלא אני בסדר ככה ואם הייתי רוצה להיות עם המשפחה אז הייתי עוזב את הטלפון מעצמי לא כי יש יום שאני חייב להפסיק
שואל השאלה:
אתם מפספסים את העניין הרעיון הוא לא שאתם תעזבו את הטלפון (זה מצוין מדי פעם לעשות אבל זה לא הרעיון) הרעיון הוא שכל הסביבה שלכם גם עוזבת את הטלפון זה כבר משהו אחר שכולם ביחד באמת ולא רק לשעתיים במסעדה
לא.
אני מכורה למסך ואני לא מתבישת להגיד את זה !בטלפוןש לי יש הכל מהמויזקה שלי ועד הלימודים החברים וכו'
אני עוזבת אותו רק שאני או שוכחת אותו או מבקשים ממני
הבנתי את העניין ולא אני לא רוצה אני מעדיף ככה בהרבה היו לי הרבה פעמים שכולנו עזבנו את הטלפון וזה לא כזה כיף
שואל השאלה:
לא אמרתי שזה דווקא כיף אמרתי שזה חשוב כדי להבין את עצמך
אבל אני יכולה לעזוב את הטלפון מתי שאני רוצה, למה אני צריכה שיהיה עליי איסור להיות בטלפון
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי שיהיה אסור אני רק מציע לכם לנסות שכמה מהחברה הקרובים שלך יעשו את זה
זה נחמד
באותו הנושא: