התחברות
הרשמה
כמה שאלות לכל האנשים שרוצים שיהיה סגר רק בגלל הבית ספר(המשך למטה)
אתם לא מתגעגעים לחברים שלכם מהכיתה? אתם לא מתגעגעים לקראש שלכם? אתם לא דואגים שזה יפגע לכם בלימודים? לא קשה לכם עם העובדה שאתם כל היום בבית מנסים להתרכז בשיעורים שהמורה נתנה?
1 בספטמבר 2020, 21:14
קורונה
כיתה
בידוד
הסגר
דעות גולשים
2 תשובות
לא כיתה נוראית
היא לא לומדת איתי
לא זה רק יעזור
ממש לא
א
אנונימיC51
אין לי קראש ואני לא סובל מערכת יחסים זה רק מעכב אותך בחיים
T
Tom or someone
באותו הנושא:
למה רוב האנשים שרוצים סגר מלא לכל החיים בגלל הקורונה הם דווקא ממצביעי הימין? כואב הלב לאנשים שאחרים מבלים ויוצאים לים?
הייתם רוצים שיהיה אפשר להתחלף מבן לבת ומבת לבן כמה פעמים שרוצים?
מי מהמפורסמים בארץ הכי נחמד לדעתכם לאנשים שרוצים להצטלם איתו וכאלה ובכללי לא "חש" בגלל שהוא מפורסם?
יש לי שאלה לאנשים שרוצים לעשות קעקועים או שיש להם קעקועים והם יהודים
השאלה מופנת לאנשים שרוצים במחיקת ישראל מהעולם:
יש אנשים שרוצים להתחתן כדי שיהיה עם מי לעבור את הקשיים של החיים, אבל לדעתי זה טיפשי, כי...
ישלי דיסקורד ובא לי להכיר עוד אנשים כאלה שרוצים להכיר ?
אני ראיתי פה הרבה אנשים שרוצים להרזות ויש לי שאלה אליכם
יש פה אנשים שרוצים להיות רופאים שיהיו גדולים ?
שאלה בהבנת הניקרא: מה זה "האנשים היחידים שאני רוצה בחיי, הם אלה שרוצים אותי בחייהם, גם כשאין לי דבר להציע מלבד את עצמי"?
מה חושבים על הרעיון שיעשו שיהיה אפשר לצטט אנשין שרוצים לענות להם?