התחברות הרשמה

האם נזלת זה תסמין לקורונה?

1 בספטמבר 2020, 18:40
קורונהתסמיניםנגיפים    
2 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכולם כי אני ממש נבהלתי
אנונימי
לא
ח
חלב ואז קורנפלקס
באותו הנושא:
התעטשויות והמון המון נזלת זה תסמינים של קורונה?
אם יש לי נזלת ואפצ'י יש לי קורונה?אלו התסמינים לקורונה?
מה התסמינים לקורונה?
מה התסמינים לקורונה? יש לי הרגשה שיש לי
נזלת וכאב גרון זה חלק מתסמיני קורונה?
מה התסמינים לקורונה?
בקשר לסתמיני קורונה, חובה שיהיה חום של 38+ ועוד תסמין(נגיד שיעול,נזלת,כאבים)?
מה התסמינים לקורונה?
מה התסמינים לקורונה? תענו ברצינות, אני פוחדת
סתם צינון(נזלת אפצי וקצת ליחה) זה לא תסמין לקורונה נכון?
כאבי בטן יכולים להיות תסמינים לקורונה?