התחברות
הרשמה
עברתי לבית ספר חדש [עם בנות] ואנו רואים אותן רק בהפסקה איך לנסות להתחבר אליהן
ואני ילד חברמן הייתי במועצת התלימידים בכיתה ח ובכיתה ט ועכשיו פשוט אני חדש פה אז.....
1 בספטמבר 2020, 17:50
כיתה
ביישנות
ביטחון עצמי
תיכון
2 תשובות
לגשת לפתח שיחה , נושאי שיחה משותפים וכאלה
מ
מגניבה כמוך
תפתח נושאי שיחה על דברים ותנסה למצוא תחומי עניין משותפים איתן, בהצלחה ^-^
~
~GoddessOfFire
באותו הנושא:
מה אתם הייתם חושבים אם הייתם רואים ילד שהוא בא לבית ספר עם אותו תיק כמו בשנה שעברה?
בנים- אתם רואים בעיה עם בנות שבאות לבית ספר עם מכנס קצת מעל הברך?
עברתי לבית ספר חדש ושתי בנות שאני לא מכירה צילמו אותי.
עברתי אתמול ליד הבית של הקראש שלי ואז אני רואה אותו מתנשק עם הילד מהשכבה שלנו...
בנים בנות אם הייתם רואים את הילדה בת ה7 שעברה את הטראומה מה הייתם אומרים לה ?
עברתי לבית ספר חדש לפני שבוע בערך ולא התחברתי לאף אחת(בית ספר דתי)
כואב לי ממש הראש ואנו לא בבית ואין לי כדור מה לעשות
בנות - בחולצה הלבנה של הבית ספר שלכן אז רואים את החזייה?
עברתי דירה מהצפון לדרום ונכנסתי לפנימייה כאקסטרנית (חוזרת כל יום לבית כמו בית ספר רגיל) אחרי שבועיים שם עברתי חרם...
הי, ביתי לא עלתה בהגרלה לבית הספר לטבע לכיתה א' ואנו רוצים להגיש ערעור לעיריית ת"א, מי יכול לעזור עם הניסוח? תודה
עברתי בית ספר חדש וקשה לי להתחבר לבנות וכל היום הייתי עצובה