7 תשובות
x^2+2.5x-4x-10
תצמצמי ונוסחת השורשים
שואל השאלה:
אבל מה התשובה לאי שיוויון?
אנונימית
זה פרבולה חיובית
לכן איקס קטן מ 2.5- או איקס גדול מ4
אין לי זמן לחשב, אבל נראלי שאחרי שהוא פתח את צריכה לעשות נוסחת שורשים
אנונימי
או שלא, אנלא זוכר
אנונימי
x^2-1.5x-10
תעשי נוסחת השורשים והתשובה שיוצאת לך יותר גדולה מ0 היא הנכונה
לא צריך בכלל נוסחאת שורשים רואים ישר את נקודות החיתוך
באותו הנושא: