7 תשובות
x^2+2.5x-4x-10
תצמצמי ונוסחת השורשים
תצמצמי ונוסחת השורשים
שואל השאלה:
אבל מה התשובה לאי שיוויון?
אבל מה התשובה לאי שיוויון?
אנונימית
זה פרבולה חיובית
לכן איקס קטן מ 2.5- או איקס גדול מ4
לכן איקס קטן מ 2.5- או איקס גדול מ4
אין לי זמן לחשב, אבל נראלי שאחרי שהוא פתח את צריכה לעשות נוסחת שורשים
אנונימי
או שלא, אנלא זוכר
אנונימי
x^2-1.5x-10
תעשי נוסחת השורשים והתשובה שיוצאת לך יותר גדולה מ0 היא הנכונה
תעשי נוסחת השורשים והתשובה שיוצאת לך יותר גדולה מ0 היא הנכונה
לא צריך בכלל נוסחאת שורשים רואים ישר את נקודות החיתוך
באותו הנושא: