15 תשובות
לא כולן. במשפחה שלי יש מלא גבוהות
לא יודע
מטר 71 זה נמוך? כי זה הגובה שלי
כי גנים
א לא כולן
וב, סתם בשביל האומדן, עד איזה גובה נחשב נמוך בשבילך? לראות האם אני נכללת בסקאלה שלך או שלא
וב, סתם בשביל האומדן, עד איזה גובה נחשב נמוך בשבילך? לראות האם אני נכללת בסקאלה שלך או שלא
שואל השאלה:
איך את מגדירה גבוהה?
איך את מגדירה גבוהה?
לא כולם חח
שואל השאלה:
אני רואה בסטיפס ורוב החברות שלי מטר חמישים ומטר שישים
אני רואה בסטיפס ורוב החברות שלי מטר חמישים ומטר שישים
שואל השאלה:
אני מרגישה שם סופר גבוהה כי אני מטר שבעים וחמש
אני מרגישה שם סופר גבוהה כי אני מטר שבעים וחמש
הממוצע בארץ זה 1.65
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו משפחה של גבוהים אצלנו מטר שבעים נחשב גובה נורמלי בת דודה שלי שהיא קטנה ממני בשלושה חודשים 1.85
אנחנו משפחה של גבוהים אצלנו מטר שבעים נחשב גובה נורמלי בת דודה שלי שהיא קטנה ממני בשלושה חודשים 1.85
אני מטר שבעים בערך... לא כזה נמוך
כי הרבה נמוכות פשוט... יש לנו גנים לפעמים דפוקים חחח
אבל בחול יש מלא גבוהותת
אבל בחול יש מלא גבוהותת
כי ככה
אנחנו גבוהות במשפחה יחסית. אמא שלי 1.79
באותו הנושא: