10 תשובות
אני מת
באמת זכית באתגר הזה אבל נראהלי זה לא היה רציני אין מצב
שואל השאלה:
זה היה רציני, הוא שאל קודם את חבר שלו אבל הוא לא שמע אותו כי הוא בצד של הכיתה ואני חשבתי שהוא דיבר על המורה החדשה :(
זה היה רציני, הוא שאל קודם את חבר שלו אבל הוא לא שמע אותו כי הוא בצד של הכיתה ואני חשבתי שהוא דיבר על המורה החדשה :(
אנונימית
חחח אוי, תשמעי מוזיקה יעבור הכל בסדר
אויי באסה
קצת לא הגיוני מצידו כי את ישבת לידו שנה מה לא דיברתם בכלל במשך השנה הזאת?
קצת לא הגיוני מצידו כי את ישבת לידו שנה מה לא דיברתם בכלל במשך השנה הזאת?
שואל השאלה:
דיברנו אבל אני ממש ביישנית וחסרת ביטחון ככה שאמרתי אולי עשר מילים כל השנה :/
דיברנו אבל אני ממש ביישנית וחסרת ביטחון ככה שאמרתי אולי עשר מילים כל השנה :/
אנונימית
דווקא אם ישבת לידו היה לך מלא זמן לדבר איתו..
שואל השאלה:
כן אני יודעת אבל אני ממש חסרת ביטחון וביישנית ובקושי מדברת... אני די בטוחה שיש לי חרדה חברתית אבל אני לא מאובחנת אז לא יודעת.
כן אני יודעת אבל אני ממש חסרת ביטחון וביישנית ובקושי מדברת... אני די בטוחה שיש לי חרדה חברתית אבל אני לא מאובחנת אז לא יודעת.
אנונימית
למה שאני ארצה לפגוע בך?
ולשאלה תשמעי מוזיקה זה תמיד מעודד
ולשאלה תשמעי מוזיקה זה תמיד מעודד
אנונימי
אולי הוא מתעניין בך עכשיו וכנראה הוא בכללי רחפן זה לא סימן כזה רע
באותו הנושא: