2 תשובות
חחח אצלי זה הפוך. אני עליתי לי כמוך אבל הבעיה אצלי היא עם הבנים שזה מבאס אותי רצח
אבל לגבי הבנות פשוט תדבר על דברים משותפים כמו מערכת ומורים שקיבלתם . נשמע הזוי אבל משם זה יתפתח לעוד שיחות
אבל לגבי הבנות פשוט תדבר על דברים משותפים כמו מערכת ומורים שקיבלתם . נשמע הזוי אבל משם זה יתפתח לעוד שיחות
אנונימית
שואל השאלה:
הן לא איתי בשולחן אני יושב עם מישהו חחח
הן לא איתי בשולחן אני יושב עם מישהו חחח
אנונימי
באותו הנושא: