11 תשובות
מה שאת מרגישה איתו בנוח
אם בא לך ואת אוהבת אז כן❤
אם את רוצה אז כן, אבל תמיד תדעי לך את יפה כמו שאת:)
אם את רוצה
אם באלך שימי...
אפילו בצורה מינימלית.
אם את רוצה, לכי על זה.
שואל השאלה:
אני רוצה אם בנות אחרות שמות לי לא אכפת לשים...
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא יודעת אם בנות אחרות שמות
אנונימית
שימי אם את רוצה, אבל לדעתי שימי משהו בקטנה
אם את רוצה
אז שימי!
כן אבל לא הגזמה