11 תשובות
מה שאת מרגישה איתו בנוח
אם בא לך ואת אוהבת אז כן❤
אם את רוצה אז כן, אבל תמיד תדעי לך את יפה כמו שאת:)
אם את רוצה
אם באלך שימי...
אפילו בצורה מינימלית.
אפילו בצורה מינימלית.
אם את רוצה, לכי על זה.
שואל השאלה:
אני רוצה אם בנות אחרות שמות לי לא אכפת לשים...
אני רוצה אם בנות אחרות שמות לי לא אכפת לשים...
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא יודעת אם בנות אחרות שמות
ואני לא יודעת אם בנות אחרות שמות
אנונימית
שימי אם את רוצה, אבל לדעתי שימי משהו בקטנה
אם את רוצה
אז שימי!
אז שימי!
כן אבל לא הגזמה
באותו הנושא: