12 תשובות
כן אבל אופי פח ולא הייתי נוגע בה או מדבר איתה.
^עניין של טעם.
^עניין של טעם.
אנונימי
כן.
ברור
אנונימית
כן
שואל השאלה:
יש לה פנים מהממות מה
יש לה פנים מהממות מה
אנונימית
נכוןן^
לעומת הממוצע הארצי כן.
כן אבל לדעתי יופייך נמדד בצניעותך כי רואים שהכוונה שלה באינסטגרם מינית אני לא מתחברת לאנשים כאלה שנואשים לשדר מיניות
אנונימית
"מי שאומרת לא סתם קנאית"
מה זאת התגובה הילדותית הזאת
האנשים הם שונים. יש להם דעות, יש טעם.
בתור בן אדם היא בסדר, אין לי שום שנאה אליה אבל לדעתי הגוף שלה הוא קצת אוברייטד ראיתי הרבה יותר יפים. זה הכל.
את לא חייבת להסכים איתי כמו שאני לא איתך
תתבגרי ותלמדי לקבל דעות..
מה זאת התגובה הילדותית הזאת
האנשים הם שונים. יש להם דעות, יש טעם.
בתור בן אדם היא בסדר, אין לי שום שנאה אליה אבל לדעתי הגוף שלה הוא קצת אוברייטד ראיתי הרבה יותר יפים. זה הכל.
את לא חייבת להסכים איתי כמו שאני לא איתך
תתבגרי ותלמדי לקבל דעות..
באותו הנושא: