התחברות
הרשמה
הולך לי בחיים אבל כואב לי על מלא אנשים שנשארים באותו מצב שהייתי
של חרדה חברתית.
מה לעשות?
1 בספטמבר 2020, 00:58
חיים
מצב רוח
דיכאון
2 תשובות
להתנדב במקום שעוזר לאנשים עם חרדה חברתית
א
אדון החליל
להרים את אותפ אנשים
ת
תותית מיי לאב
באותו הנושא:
מה הטעם בחיים אם אני גרוע מדי בהכל ולאנשים אחרים הולך הכל בקלות? לא הייתי בדייט אחד בחיים שלי ולאנשים אחרים הולך בקלות
יש נבל דיסני שנשאר בחיים בסוף הסרט?
למה אנשים חושבים שאנשים שנשארים כל החיים שלהם בבית ולא יוצאים זה משהו רע?
אתם מאמינים שיש אהבה אמיתית בין גבר לאישה? אם כן למה 50% מהזוגות מתגרשים ואלו שנשארים ביחד חיים בלי אהבה?
מה אתם יותר : אנשים שיוצאים יותר מהבית או אנשים שנשארים בבית ופחות יוצאים?
יש פה אנשים שנשארים בערב יום העצמאות בבית כמוני כי אין להם חברים?
אתם לא מבינים מה עברתי בחיים שלי (זה אישי) אבל זה מאוד קשה, רע וכואב
אנשים שנשארים בבית היום למה ומה אתם עושים?
כל האנשים על כדור הארץ נעלמים, אתם היחידים שנשארים, מה הדבר הראשון שאתם עושים?
יש פה אנשים שנשארים ערים לטקס פרסי הVMA?
מה דעתכם על אנשים שנשארים אחרונים בבגרות?