התחברות
הרשמה
מקודם עשיתי פן והשיער היה נפוח ומחוספס ועכשיו פצאום הוא נהיה חלק עם ברק. למה?
1 בספטמבר 2020, 00:46
החלקת שיער
שיער
שיער יבש
2 תשובות
הנפח בגלל המסרק, בדרכ הוא יורד אחרי כמה דקות והשיער נראה קצת יותר נורמאלי
s
shetefdam
תאספי אותו עם גומייה הנפח שלו כבר יירד לבד
~
~bitch girl~
באותו הנושא:
עשיתי מחליק והשיער שלי ממש נפוח, מה יעזור להוריד נפח?
עשיתי החלקה במקום שנחשב טוב עוד לא עברה חודש נהיה לי גלי מאחורה כאילו חזר להיות השיער הקודם שלי רק לא נפוח מה לעשות?
אם עשיתי עכשיו מחליק והשיער די נפוח, הנפיחות תרד משמעותית מחר בבוקר אם אני יעשה קוקו?
עשיתי מחליק ועכשיו השיער שלי יבש ונפוח מה לעשות?
עשיתי החלקה לפני שבוע והיה לי שיער ממש מתולתל ונפוח.
עשיתי מחליק והשיער שלי נפוח, איך אפשר להוריד את הנפיחות?
עשיתי עכשיו לעצמי פן והשיער נפוח (חלק בערך...אבל נפוח) מה לשים כדי שהנפיחות תרד?זה מכוער
השיער שלי ישר אבל הוא דיי נפוח כי עשיתי קארה איך אני מורידה נפח ??
עשיתי החלקה אורגנית ותמיד אחרי חפיפה השיער שלי חוזר להיות ממש ממש מתולתל כמו מקודם
השיער שלי ממש נפוח בבוקר איך אני יכולה לקום שהשיער לא נפוח ?
מה אני עושה אם עשיתי מחליק והשיער יצא לי קצת נפוח?