6 תשובות
יש לי מתכון מדהים חכי אני ארשום לך
תראי יש כאן מגוון מעולה של מתכונים:
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
לא חייב בריא אבל אפשר גם
לא חייב בריא אבל אפשר גם
200 גרם חמאה מומסת
כוס וחצי סוכר חום אם יש את הדביק מעולה אם אין רגיל גם מעולה
כפיל תמצית וניל
לערבב
להוסיף 2 ביצים
לערבב
2 וחצי כוסות קמח
כפית סודה לשתיה
כפית מלח
לערבב
להוסיף כוס וחצי שוקולד ציפס
לערבב
לכדרר
לתנור 170 מעלות 10-15 דק
עצה שלי שימי מלח על כל עוגיה טיפה זה קטלני
כוס וחצי סוכר חום אם יש את הדביק מעולה אם אין רגיל גם מעולה
כפיל תמצית וניל
לערבב
להוסיף 2 ביצים
לערבב
2 וחצי כוסות קמח
כפית סודה לשתיה
כפית מלח
לערבב
להוסיף כוס וחצי שוקולד ציפס
לערבב
לכדרר
לתנור 170 מעלות 10-15 דק
עצה שלי שימי מלח על כל עוגיה טיפה זה קטלני
לערבב במיקסר 100 גרם חמאה בטמפ החדר
עם רבע כוס סוכר לבן וחצי חום
להוסיף ביצה
כפית תמצית וניל
לערבב
להוסיף 1/4 כפית מלח גס
שקית אבקת אפיה
ורבע כפית סודה לשתייה
לערבב
להוסיף 1 ו3/4 כוסות קמח
ללוש עד שיהיה אחיד
להוסיף 250 גרם שוקולד ציפס או שוקולד מריר/ חלב קצוץ
תנור על 180 מעלות עד 12 דקות ולא יותר
עם רבע כוס סוכר לבן וחצי חום
להוסיף ביצה
כפית תמצית וניל
לערבב
להוסיף 1/4 כפית מלח גס
שקית אבקת אפיה
ורבע כפית סודה לשתייה
לערבב
להוסיף 1 ו3/4 כוסות קמח
ללוש עד שיהיה אחיד
להוסיף 250 גרם שוקולד ציפס או שוקולד מריר/ חלב קצוץ
תנור על 180 מעלות עד 12 דקות ולא יותר
שואל השאלה:
נשמע טוב אני אכין
נשמע טוב אני אכין
באותו הנושא: