יש לי חברה שהפכנו לחברות מחברים משותפים וכבר שנתחלנו להיות חברות אני ניסיתי להתנתק אבל בסוף כן התקרבנו אבל אני עדיין מרגישה כאילו אני לא קוצה אותה בחיים שלי.. אני לא יכולה להסביר בידיוק למה פשוט בכללי אנחנו לא על אותה סירה וזה לא שאני שונאת אותה פשוט אני מרגישה כאילו הייתי אוהבת את החיים שלי יותר בלעדייה, כי אני לא יכולה להיות מאה אחוז אני ליידה.. יש לי כמה חברות קרובות שיודעות עליי הכל, וכבר לזה אני עדיין מתרגלת כי זה סודות שאני מסתירה מכל העולם מגיל 0 אז וואלה אני מעדיפה אותה מחוץ לחיים שלי