15 תשובות
מה יהיה... אתה בן 16, תלך לשאול את ההורים שלך אני בטוחה שהם יסייעו
שואל השאלה:
חחח אני לא בן 16 הכל טוב אני פשוט בדילמה כי אני חייב לארגן את זה טוב. תאמת שאני אחגוג 18 ביום הזה.
חחח אני לא בן 16 הכל טוב אני פשוט בדילמה כי אני חייב לארגן את זה טוב. תאמת שאני אחגוג 18 ביום הזה.
אנונימי
אתה בחור ישיבה?
או שאתה מתכוון סתם לישיבה עם חברים
או שאתה מתכוון סתם לישיבה עם חברים
שואל השאלה:
אני לא שותה הרבה בגלל זה אני שואל כי אני לא מאלה ששותים הרבה ומבינים ממש. חברים שלי כן שותים ואני לא רוצה שהם יחליטו על הסוגים כי אני לא סומך עליהם שלא יביאו לי איזה סוגים יקרים יחסית ואני בסוף אדפק בגלל המחיר.
אני לא שותה הרבה בגלל זה אני שואל כי אני לא מאלה ששותים הרבה ומבינים ממש. חברים שלי כן שותים ואני לא רוצה שהם יחליטו על הסוגים כי אני לא סומך עליהם שלא יביאו לי איזה סוגים יקרים יחסית ואני בסוף אדפק בגלל המחיר.
אנונימי
שואל השאלה:
ישיבה עם חברים
ישיבה עם חברים
אנונימי
מה התקציב שלך לבקבוק בערך?
אין מה לשקר, הכל טוב. לא סתם רשמת שאתה בן 16 בהרשמה לאתר
שואל השאלה:
חחח אני נשבע לך שאני לא בן 16 פתחתי את זה כשהייתי בן 17 וסתם זרקתי גיל אבל אני כבר בן 18 עוד יומיים עם רישיון הכל ואין לי אינטרס לשקר.
חחח אני נשבע לך שאני לא בן 16 פתחתי את זה כשהייתי בן 17 וסתם זרקתי גיל אבל אני כבר בן 18 עוד יומיים עם רישיון הכל ואין לי אינטרס לשקר.
אנונימי
שואל השאלה:
מאיפה שאני רוצה לקנות רוסקי יעלה לי כזה 90 שקל השאלה אם שווה לי לקנות שני בקבוקים כאלה ועוד איזה 4 שישיות של בירה כי זה הכיוון
מאיפה שאני רוצה לקנות רוסקי יעלה לי כזה 90 שקל השאלה אם שווה לי לקנות שני בקבוקים כאלה ועוד איזה 4 שישיות של בירה כי זה הכיוון
אנונימי
וודקה לא יודע אבל heineken זה אחלה בירה לא יודע לגבי מחיר
שואל השאלה:
מי ששותה מביא 30 שקל מי שלא שותה מביא 20 אני מקווה שזה יכסה את האמת עוד לא ישבתי עם הרבה מהם וזאת תהיה פעם ראשונה איתם אז אין לי מושג אם הם טיפוסים של ערבובים או שוטים... אני מאמין שבסוף אני אצטרך לשים בעצמי הרבה כסף כי יש עוד דברים חוץ מאלכוהול שהם יעלו כסף ואני לא מדבר על ערבובים או מאנצ'ים.
מי ששותה מביא 30 שקל מי שלא שותה מביא 20 אני מקווה שזה יכסה את האמת עוד לא ישבתי עם הרבה מהם וזאת תהיה פעם ראשונה איתם אז אין לי מושג אם הם טיפוסים של ערבובים או שוטים... אני מאמין שבסוף אני אצטרך לשים בעצמי הרבה כסף כי יש עוד דברים חוץ מאלכוהול שהם יעלו כסף ואני לא מדבר על ערבובים או מאנצ'ים.
אנונימי
תלוי למה לשוטים או לעירבוב?
אנונימי
למה שלא תעשה את הקנייה ואז תתחלקו בכסף.
זה לא פייר שאתה גם מארגן את הישיבה וגם מוציא יותר כסף
זה לא פייר שאתה גם מארגן את הישיבה וגם מוציא יותר כסף
אנונימי
שואל השאלה:
הקטע שאצלנו תמיד מי שמארגן ישיבה של יום הולדת מוציא קצת מהכיס. בכל אופן זה לא מה שמטריד אותי, אותי מטריד שלא יגזימו ויגידו לי סוגים יותר מידי יקרים כי הם לא משלמים על זה יותר מידי אז לא אכפת להם, זה לא שזה יוצא מהכיס שלהם יותר מידי
הקטע שאצלנו תמיד מי שמארגן ישיבה של יום הולדת מוציא קצת מהכיס. בכל אופן זה לא מה שמטריד אותי, אותי מטריד שלא יגזימו ויגידו לי סוגים יותר מידי יקרים כי הם לא משלמים על זה יותר מידי אז לא אכפת להם, זה לא שזה יוצא מהכיס שלהם יותר מידי
אנונימי
שואל השאלה:
בעיקרון זה ממש מסיבה, אולי שותים רק איזה 12 איש אבל יש עוד אנשים שלא שותים וכל זה
בעיקרון זה ממש מסיבה, אולי שותים רק איזה 12 איש אבל יש עוד אנשים שלא שותים וכל זה
אנונימי
באותו הנושא: