התחברות הרשמה

מחר בשבע וחצי בבוקר בראשלצ יהיה קריר?

31 באוגוסט 2020, 20:24
בוקרעייפותשינהמזג אווירקימה בבוקר    
תשובה אחת
תלוי איפה את גרה
ז
זוט עני המקורית והיחידה!!פורשת
באותו הנושא:
השעה שלוש בלילה ואני אמורה לקום בשבע וחצי בבוקר רעיון מה לעשות ??
רק לי יש הרגשה שבשש בבוקר יהיו אזעקות בתל אביב/ ראשלצ/ רחובות/ פתח תקווה?
מתי לישון אם אני צריך לקום בשבע וחצי בבוקר?
מה יש לעשות בראשלצ מחר בבוקר ?
זה מזיק אם התעוררתי בשבע וחצי היום (בבוקר) ואני ערה?
לקום בשבע וחצי לרוץ או בשבע וחצי כבר לרוץ?
אם מישהי אמרה לי בלשכת גיוס לבוא בשבע וחצי בבוקר בשביל לעשות את הפסיכוטכני, אני יכולה גם לבוא יותר מאוחר נכון?
יהיה מסוכן ללכת לסינמה סיטי בראשלצ עוד כמה ימים?
בחמש וחצי בבוקר יהיה ירח ורוד?
אם אני אלך לישון עכשיו יהיה לי ממש קשה לקום בשש וחצי בבוקר?
אם יהיה רקטות בשבע בבוקר