2 תשובות
אז הבעיה היא לא במסך אלה בפלאפון עצמו סתם שילמת 500 שקל תקני פלאפון חדש
כנראה שהבעיה היא בתאורה, והם ממש היו צריכים לזהות את הבעיה הזאת לדעתי ממש רימו אותך בקטע הזה כי לתקן תאורה זה יכול להיות גם מאוד יקר.
זה קרה לי גם והייתה בעיה בתאורה.
תנסה ללכת למקום אחר ולפני שאתה רץ להחליף משהו תשאל קודם מה הם חושבים שהבעיה.