6 תשובות
לא
בבית שלי לא מקללים בכלל
כן, בקטנה
לא
בדיוק כמו שאני לעולם לא אקלל אותם
לא. מבחינת המשפחה שלי כבוד האדם זה הבסיס להכל, וכבוד מוביל לאמון.
כך שאני לא אקלל אותם (לא שזה משנה זה גם עבירה על הדיבר החמישי) והם לא יקללו אותי
במצב קיצוני כן ..
הם גם בני אדם והם לא שולטים לפעמים על מה שיוצא להם מהפה כשהם עצבניים
למרות שזה פוגע
לפעמים קוראים לי אידיוט פעם ב וממש לעיתים רחוקות מקללים אבל הם בני אדם בכל זאת אז אני סופג קצת זה לא קריטי
אנונימי