תשובה אחת
הייתה לנו מסיבה, הילדים בשכבה דרשו מסיבת סיום, הנחיות או לא (זה היה בסיום הלימודים).
לפי סיפורים ששמעתי אני שמחה כל כך שהחלטתי לא ללכת