4 תשובות
כמו סמי הכבאי רק בלי מוזיקה
אני יודעת שלמי שהולך למכבי אש יש קורס ואימונים ואז גם יוצאים לשטח ומכבים שריפות ודברים כאלה..
במדא כן יוצאים ועוזרים לאנשים, מתנדבים על אמבולנסים ומצילים חיים!! בתור אחת שעלתה ללא מעט משמרות באמת שזה גם מדהים התחושה שעזרת וגם לומדים כל כך הרבה...
אני כאן לשאלות
בטח שכן!
במדא מתחילים לעלות על האמבולנס אחרי שעברת את הקורס ולגבי מכבי אש אני לא בדיוק יודעת...