10 תשובות
רע מאוד
אם זה מה שהיא אוהבת אז יופי לה
תנסי להציע לה לצפות בסדרות אחרות
תנסי להציע לה לצפות בסדרות אחרות
וואלה אני גם אוהב את ריברדייל יותר ^_^
היא במצב קשה שימי אותה במיון
שואל השאלה:
בא לי פיצה^ חחח
בא לי פיצה^ חחח
אנונימית
בא לי פנקייק
גם לי בא ^^^^^
רע ביותר
אויי באסה לך
ריברדייל זו באמת סדרה טובה סתם כולם שונאים תסדרה הזאת בגלל שזה "טרנד"