8 תשובות
להבין שזה בסדר לא קרה משהו שאת לא רצית בו זה בסדר תעבירי את זה פשוט
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שיש דברים גרועים יותר, אבל לא רציתי את המגע הזה.... לא יכולתי להתנגד.... הייתי ממש ממש שיכורה
אנונימית
עצה שלי אל תשתכרי ככה פעם הבאה כדי שתוכלי לשלוט בעניינים תדאגי תמיד שתהיה לידך חברה שתוכל לשמור עלייך ומזל שזה נגמר רק בזה שהוא נגע לך בתחת ולא במשהו אחר
אנונימית
שואל השאלה:
תאמיני לי שאני יודעת, השאלה היא איך להפסיק להרגיש אשמה... אמרתי כבר בפירוט שלמדתי לשתות פחות שוטים
אנונימית
פשוט תכניסי לך לראש שאת לא אשמה ושזה קורה לכולן זה חלק מההתבגרות שלנו וכולם עושים שטויות תראי את זה כחוויה חד פעמית לא עשית רע לאף אחד אז למה את צריכה להרגיש אשמה?
אנונימית
זו ממש לא אשמתך, הוא ניצל אותך כשהיית במצב לא טוב
למה את מפילה את האשמה על עצמך? הוא צריך להרגיש אשמה ובושה על מה שהוא עשה.
למדת לשתות, דבר כזה לא יקרה שוב
תשחררי את מה שקרה
את לא יכולה לחזור לעבר ולתקן את זה, למדת מזה, זהו.
אממ
בתור אחת שזה קרה לה גם, רק שאני כן התנגדתי לעומתך, אני אגיד לך שזו ממש לא אשמתך. התנגדתי וזה בכל זאת קרה, כך או כך זה היה קורה כי הוא חלאה וניצל את היותך שיכורה. גם אם היית מצליחה להגיב בצורה אחרת זה היה קורה כנראה. לגמרי מובן הקיפאון שלך, זה באמת מצב לא נעים, אבל תגידי תודה שכל מה שהיה שם זה סך הכל נגיעות ונשיקה (לא שזה כלום), פשוט תלמדי להבא זה הכל.

זה טוב שלמדת לשתות פחות שוטים, להגזים זה אף פעם לא טוב. אבל אני לא חושבת שאת לא צריכה להתקרב לבנים. יש לי חברים מושלמים שאני סומכת עליהם, ויש כאלו שאני קצת פחות סומכת עליהם, וזה בסדר. אני פשוט יודעת ליד מי אני יכולה לשתות וליד מי לא. אני לא הפסקתי להתקרב לבנים מאז, חברים שלי עדיין חברים שלי, אני עדיין מתחילה עם בנים כשצריך ואני עדיין מבלה עם בנים. אל תרחיקי את עצמך מגברים רק כי זבל אחד פגע בך. פשוט תפקחי עיניים ותביני על מי את יכולה לסמוך ומי לא.
לא משנה כמה טעויות את עושה, את לא אשמה באי־צדק שעשה מישהו אחר כלפייך.