3 תשובות
אולי פשןט תשתמשי בה לשיעור אנגלית?
ולא הייתי כותבת מצד שמאל לשיעור בעברית, זה יבלבל אותי
אולי את יכולה להפוך את המחברת ואז את תוכלי לכתוב בעברית אם הכריכה תהיה יפה גם במצב הפוך
שואל השאלה:
^ אי אפשר כי כתוב בה משהו
אנונימית
באותו הנושא: