10 תשובות
חצי שבוע מהכיתה בקפסולות וחצי בזום :(
יומיים בכיתה השאר בזום וכם לומדים בקפסולות
חצי שבוע בבית הספר חצי שבוע משימות בבית
אין לי מושג עדיין
^^(חתיך בעולם חתיך בלילה, eevee)^^ מהה אוף זה ממש לא פייר שיש כאלה שעומדים ללמוד 4 פעמים בשבוע בבי"ס. באיזה כיתה אתםם??
אני עולה לתיכון (כיתה ט) ואני עומדת להיות רק פעמיים בשבוע בביס ושלושה ימי זום בבית. זה לא פיירר, זה בית ספר לדש ואף אחד לא מכיר שם אף אחד ואנחנו עוד בקפסולות.
4 ימים בשבוע שעה וחצי כל יום מ- 11:00
ובקפסולות
שבוע אחד שלושה ימים וכל השאר בבית ושבוע אחכ יומיים וכל השאר בבית
אני עולה לכיתה ט
אין לי מושג לא הודיעו לי בכלל