11 תשובות
פעם
וואי שיחקתי פעם כשהייתי בת 8/9 חחח לפני הרבה זמן זה כיף
שואל השאלה:
וואו לא ציפיתי שהרבה שיחקו בזה לול
וואו לא ציפיתי שהרבה שיחקו בזה לול
אנונימית
שיחקתי פעם
שיחקתי
אנונימית
אני משחקת
אנונימית
שיחקתי לפני חמש שנים
אני אשכרה משחקת בזה עד עכשיו זה אחד המשחקים האהובים עלי
אנונימית
שיחקתי פעם
אני שחקתי פעם עד שממש השתעממתי
אני שיחקתי פעם והפסקתי כי היה לי שם באג.
באותו הנושא: