4 תשובות
תנסי אולי תזונאית ולהוריד כמויות בהדרגה בהצלחה ;)
כמו שאמרו פה כבר תזונאית, וגם לעשות ספורט. להרעיב את עצמך לא עובד גם ככה כי כשאת לא אוכלת אז את מרזה נכון אבל אחרי זה שאת חוזרת לאכול הגוף שומר הכל כשומן מפחד שהוא לא יאכל עוד הרבה זמן
בשביל הסנטר יש המון תרגילים ביוטיוב ובכללי אני חושבת שצריך לאכול ארוחות מסודרת ואוכל בריא ולא יותר מידי פחממות וגם לאכול פירות וירקות כי זה עוזר וככה לא תיהיי רעבה ....
וכדאי כמה פעמים בשבוע לעשות הליכה
וכדאי כמה פעמים בשבוע לעשות הליכה
נהייתי טבעונית, הורדתי 17 קילו
סתם לא באמת אבל הורדתי הרבה
סתם לא באמת אבל הורדתי הרבה