12 תשובות
הייתי בטוחה זה רק אצלי
מסכימה ככ!!
יש אפשרות עם את/ה בטלפון להוריד ואז זה אפליקציה אני עשיתי את זה ועכשיו זה עובד חלק...
^^^ איזהה אפליצקיהה???
עומס.
שמחתי לעזור,
yolo
אני בטלפון וזה עדיין ממש איטי
זה בהגדרות של האתר כתוב שם " הורד את האפליקציה שלנו וזה לא דרך האפס סטור או משהו זה דרך גוגל או משהו תכנס/י להגדרות של האתר ואז תראי/ה
אמאלאא אני רוצה לרשום את זה וכבר שאלתי היום 10 אני באפליקציה וזה עדיין איטי באלי להרוג מישהוו
אין לי מושג אצלי מאז שהורדתי את האפליקציה זה ממש לא איטי.. אולי בגלל האינטרנט? יכול להיות..
לא האינטרנט שלי ממש טוב גם בכל שאר הדברים רק באתר הוא איטי