14 תשובות
גם אין שם מקום שתדע.
שואל השאלה:
אי אפשר עכשיו להירשם?
ברור שאפשר להרשם, אותי קבלו והלכתי להרשם לפני חודש
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו? וקשה להתקבל?
ממש לא קשה להתקבל, אין לי אפילו ציונים טובים והתקבלתי ישר
אנונימית
שואל השאלה:
וואלה תודה
^ איזו טרולית אני נמצאת בפנימייה ואנחנו יודעים שלא מקבלים שם תלמידים עם ממוצע כזה, השנה קבלו רק כמה בודדים הם ממוצע מעל 85
אנונימית
אני בכפר הירוק והממוצע שלי היה 60 עם 2 נכשלים(כיתה ט), אבל ברגע שאתה מראה להם כמה אתה רוצה ללמוד ולהתקדם הם ירצו אותך, השנה סיימתי עם ממוצע של 92(כיתה י)
וגם אם אתה מצטרף לפנימייה הסיכויים שיצרפו אותך גבוהים בהרבה יותר
שואל השאלה:
תודה רבה לך, איך שם בכללי? מרוצה?
יש גם את שטיינברג בכפר סבא שישמחו לקבל אותך
אנונימית
מאוד מרוצה וממליץ :)
בגדול הכפר הירוק, אבל זה מאד מאד מאד יקר לפי מה שהבנתי
עם תעודנ רעה, כנראה לא תתקבל לכפר הירוק
יש עוד פנימיות אבל קצת יותר בדרום
שואל השאלה:
איך שם סבבה?
הכפר הירוק