4 תשובות
מקווה שזה מה שיקרה ממש לא בא לי לחזור לילמודין
לדעתי יסגרו את מערכת החינוך ולקראת החגים שוב יהיה סגר :\
מאה אחוז
אנונימית
צודק
באותו הנושא: