13 תשובות
כן בהחלט, אני אישית אוהבת גם וגם אז:)
איזה כיף שנתת לכולם פרח חוץ מלי (:
שואל השאלה:
התחלתי מהסוף להתחלה רנדומלית, את חסרת מזל. החיים לא הוגנים, את תעברי את זה
מה הקשר
רואים שדילגת עלי
לא באמת אכפת לי סתם לא נראה לי מכבד
שואל השאלה:
כע סורי, מקרי לגמרי סתם לחצתי
אני נמשכת לא רואה סיבה שלא
אני בעצמי ממש לבנה
לבנים הכי יפים
להיות שזוף זה מכוער (לדעתי).
כן, בטח
לכו לעזאזל כולכם
וזה לא קשור לפרח
לא הבנתי
אתה ציני?
אז הוא לא נתן לך פרח בואי תרצחי אותו
כולה פרח דיי אל תחפרי
אני אוהבת בהירים עם עיניים כחולות ושיער חום/בלונדיני
אנונימית