8 תשובות
steely day - cant buy a thrill אלבום רוק מעולה.
להקת the police, the smits ממליץ לך לנסות :)
אני שומעת את כל מה שציינת, לאחרונה רק נפתחתי לאלטרנטיבי.
תעשי לעצמך טובה ותשמעי את רדיוהד.
מצויינים.
אנונימית
להקות-
the doors
cream
tame impala
the kinks
eagles
the rolling stones
the who
the byrds
creedence clearwater revival
led zeppelin
deep purple
kiss
chuck berry
slash snakepit
slash feautering myls kwnedy and the conspirators
רמי פורטיס
ברי סחרוף
טוב יש לנו טעם קצת דומה אבל אין לי כוח לכתוב אם את רוצה יש לי רשימה של להקות שאני אוהבת בביו את ממש מוזמנת להסתכל
king crimson
frank zappa
genesis
velvet underground
joni mitchell
jackson c. frank
danny whitten
tim buckley
גיזס איזה טעם טוב
אני יוצר בעניין של מטאל אבל יש דיפ פרפל בון ג'ובי קיס ולבאלק סאבאט יש את השיר heaven and hell שאני די בטוח שהוא רוק... יש עוד הרבה אני פחות מבין בזה