15 תשובות
לא מה את ז*נה?
אנונימית
לא כדאי.. אל תעשי את הדברים אלו עם תשלום וגם אם את לא מכירה אותו, לכי תדעי פתאום הוא אנס קריפי...
תרדי לו לשרוך לו שרוכים קחי תכסף ותברחי
לא. אם את רוצה להנות תהני בלי כסף, אל תשפילי את עצמך
לא. פשוט לא.
שואל השאלה:
סך הכל אני יהנה מזה אז מה יש לי להפסיד וגם יביא לי כסף
לא?
אנונימית
לא. זה יותר רושם שאת זולה. אם כבר תעשי את זה בלי כסף. עוד רגע חכי ותתחיל להסתובב שמועה.. ובכל מקרה עדיף שלא. את תתחרטי על זה. פשוט לא.
תהני בלי כסף. אם זה בכסף את תרגישי אחרי זה ז1נה
שואל השאלה:
ביאסתם אותי וואי
אנונימית
תעשי לו את זה בחינם, ותפנקי בחזרה, למה ככה?
אנונימי
שואלת השאלה, כל עוד אף אחד לא ידע, לא יצא לך שם של זולה
אנונימי
זה עושה אותך באופי כזאת. עדיף שתלכי סתם למישהו שבאלך ותרדי לו בלי כסף
כדאי גם תהני וגם תרוויחי עזבי אותך מה הם אומרים אם בחורה תגיד להם אני רוצה לרדת לך ולשלם לך הם היו כל היום איתה